Black Flag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The HMS Prince

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chloe O'Neal

Chloe O'Neal


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 32

Character sheet
Age: 24 jaar
P.O.B: Dún Loghaire
Quote: As to hanging, it is no great hardship. For were it not for that, every cowardly fellow would turn pirate and so unfit the sea, that men of courage must starve.

The HMS Prince  Empty
BerichtOnderwerp: The HMS Prince    The HMS Prince  Icon_minitimedo maa 06, 2014 4:03 am

(ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar het leek mij de meest logische plek op dit moment Razz)

The HMS Prince:

The HMS Prince  1557596_10151969794873757_1489904317_n

"She looks like a ghost ship! Aye, risen from the dead to sink us!"

Niets is minder waar. The HMS Prince is een grote Man-of-War onderweg naar de Britse wateren nabij Engeland. Aan boord ligt een partij goud, zilver en edelstenen dat niet met het blote oog te tellen is. Het verzekert een leven vol rijkdom tot men zou sterven van ouderdom. Het is dan ook daarom dat het schip zwaar bewapend is. Een schip als dit kan gemakkelijk honderd man dragen. Tweehonderd zelfs om alle rijkdommen te beschermen.
Het schip ligt nu nog vast in de haven van Havana. Zwaar bewapend door manschappen en bewaakt door twee Brigs.
Wanneer het uit varen gaat zullen deze twee mee varen om de veiligheid op het water te verzekeren.

Het zal een strategisch plan, trouwe crew en een goed schip nodig hebben om dit schip te overvallen. De risico’s zijn hoog en de tocht is gevaarlijk. Orkanen trotseren het te varen gebied en kleine schepen zullen het zeker moeilijk hebben. Maar als men de oog op de prijs houdt …

Why not take the risk?

Dit is een verhaallijn voor piraten en de Navy. Natuurlijk kunnen anderen ook mee doen als ze dat willen en proberen een deel van de prijs op te strijken of deze juist te verdedigen.

Graag zou ik graag willen weten wie er mee doen en aan welke kant je staat:
Die van de piraten of die van de Navy?

Deelnemers:
Navy Side:
-
-

Pirate Side:
- Chloe O’Neal
- Edward Kenway


Laatst aangepast door Chloe O'Neal op vr maa 07, 2014 2:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Kenway

Edward Kenway


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Naast me buurman

Character sheet
Age: 25 Years
P.O.B: Swansea, Wales
Quote: Fight like a pirate. Or die like a coward.

The HMS Prince  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The HMS Prince    The HMS Prince  Icon_minitimedo maa 06, 2014 7:13 am

Zonder kapitein komen we niet ver aye? Ik meld me aan met Edward.. Als piraat natuurlijk. Maar misschien dat ie zich vermomt als Royal Navy, en dat ie aan boord gaan van de Man O' War als Navy. Maar dat ie als het schip word aangevallen of dergelijke hij dan tevoorschijn komt als piraat,... Ofzo iets, er valt van alles te verzinnen natuurlijk,
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe O'Neal

Chloe O'Neal


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 32

Character sheet
Age: 24 jaar
P.O.B: Dún Loghaire
Quote: As to hanging, it is no great hardship. For were it not for that, every cowardly fellow would turn pirate and so unfit the sea, that men of courage must starve.

The HMS Prince  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The HMS Prince    The HMS Prince  Icon_minitimevr maa 07, 2014 2:48 am

Dit zal ook het topic zijn waar we kunnen overleggen voor het verloop van het plot enz. Wink
En je staat er tussen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe O'Neal

Chloe O'Neal


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-02-14
Leeftijd : 32

Character sheet
Age: 24 jaar
P.O.B: Dún Loghaire
Quote: As to hanging, it is no great hardship. For were it not for that, every cowardly fellow would turn pirate and so unfit the sea, that men of courage must starve.

The HMS Prince  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The HMS Prince    The HMS Prince  Icon_minitimema maa 17, 2014 8:27 am

Wat als de HMS Prince niet alleen goud vervoerde, maar ook passagiers. Op die manier kunnen inwoners enz. ook gewoon mee doen aan het verhaallijn.

En wellicht om het interessanter te maken:
*idee gestolen van Black Sails* Razz

Wat nou als er een zware storm op steekt tijdens de kaping. De kaping gaat mis en beide schepen stranden op een eiland. Zwaar beschadigd. Ze belanden op hetzelfde eiland, maar weten dat in eerste instantie niet. Het ging dan eerst om het overleven op een onbewoond eiland, maar dan komt er daarna ook nog het probleem bij dat de vijand zich ook op dat eiland bevindt. De aanwezigheid van de Navy maakt het voor de piraten alleen maar moeilijker om te overleven. En dan is er natuurlijk nog de schat die met het grote schip is aangespoeld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The HMS Prince  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The HMS Prince    The HMS Prince  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The HMS Prince
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Black Flag :: 002 :: Character Plot-
Ga naar: